Педагогічне кредо
Знання складаються із дрібних крихт щоденного досвіду
1.
|
Прізвище, ім’я та по батькові
|
Великант Людмила Анатоліївна
|
2.
|
Дата і місце народження
|
28 червня 1976 року,
с. Зелене
Петрівського району
Кіровоградської області
|
3.
|
Повна домашня адреса з поштовим індексом,
|
вул. Богуна, буд. № 73, кв. 48,
м. Жовті Води
Дніпропетровської області
|
телефон,
|
0660095197
|
|
e-mail
|
sfhkl40@gmail.com
|
|
4.
| ||
5.
|
||
6.
|
Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
·
Дніпропетровський національний університет, 2002 рік,
історик, викладач історії та
суспільствознавства
·
Дніпропетровський національний університет, 2008 рік,
бакалавр з права
|
7.
|
Місце роботи
(повна назва, адреса)
|
Петрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів,
вул. Молодіжна, 55,
с. Петрівське,
Петрівського району,
Кіровоградської області
28322
|
телефон закладу
|
9-26-93
|
|
e-mail
|
hutor08@ukr.net
|
|
8.
|
Стаж роботи: загальний,
|
19 рік
|
у тому числі педагогічний:
|
10 років
|
|
9.
|
Кваліфікаційна категорія
|
Перша кваліфікаційна категорія
|
10.
|
Звання
|
Немає
|
11.
|
Державні нагороди, відзнаки
|
Немає
|
12.
|
Класи, в яких викладаєте
|
6-11 класи
|
13.
|
Педагогічне кредо
|
Знання складаються із дрібних крихт щоденного досвіду
|
14.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що використовує
|
Проектна технологія, технологія критичного мислення, інтерактивні
технології навчання
|
15.
|
Власний особистісний і педагогічний портрет.
В. Сухомлинський стверджував, що за маленькою
шкільною партою твориться народ. А творять його в першу чергу,на мою
думку, саме вчителі історії та правознавства, ,,наставники думки, волі, духу людини”.
Читаючи фахові видання
зі свого предмета, гортаючи сторінки інших видань різного призначення і
спрямування, весь час намагаюся знайти правильні орієнтири,
визначити універсальні шляхи у своїй роботі.
Впродовж свого досвіду
вчителювання переконалася у тому, що допомогти щось змінити на краще,
вплинути і захопити під силу лише особистості
вчителя, митця, майстра, для якого не піддаватимуться сумніву слова:
„Натхненно любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш”.
Я давно вже для себе
вирішила БУТИ тим, ким не бути не можу.
І у своєму ділі досягаю
певних висот, завдячуючи любові до справи, переживаючи щоразу„святе
незадоволення собою”,знову і знову прагну досконалості, хвилююсь і за себе, і
за тих, до кого звертаюсь.
Я для себе давно вивела
формулу успіху:
Учитель + учні = партнери.
Життя доводить, що в складних умовах, що постійно
змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча,
гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей,
задумів, нових підходів та рішень). Це людина, яка володіє певним переліком
якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю
мислення, вмінням бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили
попередники.Тому під час навчально-виховного процесу всі зусилля намагаюсь
направити на формування та розвиток творчої
особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для цього їй
потрібні певні навички: думати, розуміти сутність речей, аналізувати,
осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за
певних умов.
Вийти на новий рівень викладання
правознавства у школі мені допомагає
робота над науково-методичною проблемою
,,Розвиток
пізнавальної активності учнів як умова формування їхньої громадянської
позиції”.
Мені
дуже хочеться, попри все, стати таким учителем, щоб і сучасним нашим учням
хотілося промовити:
Учитель!
Пред именем твоим
Дозволь смиренно преклонить колени…
|
Немає коментарів:
Дописати коментар