Візитна картка



Педагогічне кредо

Знання складаються із дрібних крихт щоденного досвіду


1.
Прізвище, ім’я та по батькові
Великант Людмила Анатоліївна
2.
Дата і місце народження
28 червня 1976 року,
с. Зелене
Петрівського району
Кіровоградської області
3.
Повна домашня адреса з поштовим індексом,
вул. Богуна, буд. № 73, кв. 48,
м. Жовті Води
Дніпропетровської області

телефон,
0660095197
e-mail
sfhkl40@gmail.com
4.


5.


6.
Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
·        Дніпропетровський національний університет, 2002 рік,
     історик, викладач історії та  
     суспільствознавства
·        Дніпропетровський національний університет, 2008 рік,
     бакалавр з права
7.
Місце роботи
(повна назва, адреса)
Петрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів,
вул. Молодіжна, 55,
с. Петрівське,
Петрівського району,
Кіровоградської області
28322
телефон закладу
9-26-93
e-mail
hutor08@ukr.net
8.
Стаж роботи: загальний,
19 рік
у тому числі педагогічний:
10 років
9.
Кваліфікаційна категорія
Перша кваліфікаційна категорія
10.
Звання
Немає
11.
Державні нагороди, відзнаки 
Немає
12.
Класи, в яких викладаєте
6-11 класи

13.
Педагогічне кредо
Знання складаються із дрібних крихт щоденного досвіду
14.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовує
Проектна технологія, технологія критичного мислення, інтерактивні технології навчання
15.
Власний особистісний і педагогічний портрет. 
В. Сухомлинський стверджував, що за маленькою шкільною партою твориться народ. А творять його в першу чергу,на мою думку, саме вчителі історії та правознавства, ,,наставники думки, волі, духу людини”.
Читаючи фахові видання зі свого предмета, гортаючи сторінки інших видань різного призначення і спрямування, весь час намагаюся знайти правильні орієнтири,
визначити універсальні шляхи у своїй роботі.
Впродовж свого досвіду вчителювання переконалася у тому, що допомогти щось змінити на краще, вплинути і захопити під силу лише особистості вчителя, митця, майстра, для якого не піддаватимуться сумніву слова:
„Натхненно любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш”.
Я давно вже для себе вирішила БУТИ тим, ким не бути не можу.
І у своєму ділі досягаю певних висот, завдячуючи любові до справи, переживаючи щоразу„святе незадоволення собою”,знову і знову прагну досконалості, хвилююсь і за себе, і за тих, до кого звертаюсь.
Я для себе давно вивела формулу успіху:
       Учитель + учні = партнери.
Життя доводить, що в складних умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень). Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення, вмінням бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили попередники.Тому під час навчально-виховного процесу всі зусилля намагаюсь направити на формування та розвиток творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для цього їй потрібні певні навички: думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов.
             Вийти на новий рівень викладання правознавства у школі мені допомагає робота над науково-методичною проблемою  ,,Розвиток пізнавальної активності учнів як умова формування їхньої громадянської позиції.
   Мені дуже хочеться, попри все, стати таким учителем, щоб і сучасним нашим учням хотілося промовити:
        Учитель!
       Пред именем твоим
       Дозволь смиренно преклонить колени…


Мої досягнення




Немає коментарів:

Дописати коментар