Демократизація суспільних відносин сприяє
підвищенню активності особи як суб’єкта цих відносин, а тому й вимагає
глибокого розуміння нею процесів, що відбуваються у суспільстві, їх сутності,
особливостей організації, функціонування та керування ними.
Усе це зумовлює особливу актуальність
вивчення державно-правових явищ, які є одним із провідних засобів
впорядкування відносин у суспільстві, і саме цим зумовлене введення у систему
загальноосвітньої підготовки курсу “Основи правознавства”.
Метою навчання
правознавства в школі є надання учням основ правових знань, виховання поваги й
любові до своєї держави та державотворчих і правотворчих традицій, забезпечення
умов для формування елементів правової культури, правових орієнтирів і
правомірної поведінки школярів.
Правознавство як
навчальний предмет сприяє становленню особистості, розвитку критичного
мислення, логіки, здатності розуміти й оцінювати правові явища та процеси,
аналізувати різноманітні життєві ситуації з погляду дії правових норм; спонукає
учнів ставити запитання та шукати відповіді щодо ролі держави й права в житті
людини і суспільства. Знання основ правознавства формує певну систему
цінностей, впливає на правосвідомість
учнів і рівень їхньої правової культури, прищеплює інтерес до права, заохочує
до свідомого використання, застосування й додержання правових норм.
Немає коментарів:
Дописати коментар